Momenteel hebben wij een openstaande vacature voor:

Verkoopmedewerker binnendienst ICT

Ben jij de spin in het web binnen onze interne sales-organisatie? Dan hebben we voor jou een prachtige baan als verkoopmedewerker binnendienst ICT. Heb jij commerciële vaardigheden en werkervaring binnen de ICT? Lees dan snel verder.

Als verkoopmedewerker binnendienst ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze zakelijke klanten. Je hebt oog voor detail en weet commerciële kansen goed te signaleren. Naast je communicatieve vaardigheden ben je de rechterhand van onze accountmanagers. Je maakt offertes, belt deze na en verliest het belang van de klant nooit uit het oog.
Vanuit jouw positie heb je veel contact met distributeurs en fabrikanten om onze klanten goed te kunnen adviseren over de best passende oplossingen. Jouw leergierigheid zorgt ervoor dat je nooit raakt uitgeleerd op ICT-gebied.

Welke vaardigheden verwachten wij van onze nieuwe collega:

• Je bent verantwoordelijk voor het gehele commerciële proces. Je bespeurt kansen, brengt offertes uit en weet deze concreet te vertalen naar opdrachten.
• Je informeert klanten proactief over ontwikkelingen in de markt en weet commerciële kansen te vertalen naar onze dienstverlening.
• Je kent het belang van een up-to-date CRM systeem en weet hier verantwoordelijk mee om te gaan.
• Je kunt je gemakkelijk aanpassen aan een dynamische en praktische organisatie waarbij het belang van onze klanten altijd voorop staat.
• Het gaat goed met Aragorn dus we hebben het druk. Af en toe een extra stap zetten om tot de gewenste bedrijfsdoelstellingen te komen is voor jou dus geen probleem.

Wat een must is voor deze functie:

Onze nieuwe verkoopmedewerker binnendienst heeft kennis en ervaring binnen een soortgelijke functie. Kennis van of affiniteit met ICT en verkoop zijn benodigd om je werkzaamheden goed uit te kunnen voeren. Je hebt een MBO werk- en denkniveau. Je beheerst de Nederlandse taal perfect in woord en geschrift.

Wat wij je bieden?

Aragorn biedt een dynamische en uitdagende werkomgeving waarin medewerkers worden aangemoedigd zich te ontwikkelen en verder mee te groeien met de ambities van de onderneming. Wij bieden naast een marktconform salaris prima arbeidsvoorwaarden en een voltijd dienstverband van 40 uur. Werk je bij Aragorn dan kom je terecht bij één van de betere ICT-dienstverleners van Zuid-Nederland, in een fijn team met een goede werksfeer waarbij collegialiteit voorop staat.

We hebben prachtige klanten die dagelijks een beroep kunnen doen op jouw kennis. Maar dat is nog niet alles. We hebben een platte organisatiestructuur en naast 24 vakantiedagen, onze kwartaalborrels en de jaarlijkse BBQ, organiseren we rondom de feestdagen ook nog andere leuke bedrijfsactiviteiten waar vaak nog lang over nagepraat zal worden. En heb jij suggesties voor nieuwe initiatieven en ideeën? Dan staan we daar altijd voor open.

Wij hebben een vacature voor een helpdesk medewerker

Reageren op bovenstaande vacature?

Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze vacature en wil jij een baan met toekomst?
Stuur je motivatie inclusief CV naar:

Aragorn B.V.
T.a.v. Afdeling personeelszaken
Postbus 1881
5602 CB Eindhoven
of via e-mail: vacature@aragorn.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen we niet op prijs.