Skip to main content

Het systeembeheer van uw ICT-infrastructuur kunt u met een gerust hart in de handen van onze specialisten leggen.

Wij zorgen ervoor dat updates en verbeteringen doorgevoerd worden, storingen snel verholpen worden en uw ICT-omgeving goed blijft functioneren.

Wat wij voor u kunnen doen?

Wij geven u graag advies over de manier waarop u nog efficiënter gebruik kunt maken van uw ICT-infrastructuur. Daarbij kijken we niet vanuit de bestaande producten, maar vanuit uw specifieke situatie. Waar heeft u met uw organisatie behoefte aan als het gaat om systeembeheer? Vanuit die vraag stellen we onze diensten op maat voor u samen.

Uw ICT-infrastructuur beter beveiligen?

Wij bieden oplossingen voor elk gebied waar ICT-beveiliging nodig is.
Laat u adviseren door onze accountmanagers.

Naar Security Diensten

Kennismaken met Microsoft 365?

Vereenvoudig ICT. Maak gebruik van de nieuwste Office Apps, scherp uw beveiliging aan en werk samen. Altijd en overal.

Meer over Microsoft 365

Opzoek naar een ICT-dienstverlener?

Een nieuwe ICT-beheerder nodig? Behoefte aan een ‘second-opinion’? Laat het ons weten. We helpen u graag.

Neem contact op

Flexibel en professioneel

Bij Aragorn weten we hoe belangrijk een goed werkende ICT-omgeving is. Als uw servers of netwerk niet goed functioneren, ondervindt u hier immers direct de nadelige gevolgen van. Daarom kunt u bij ons rekenen op een flexibele, snelle en professionele dienstverlening.

Systeembeheer op locatie of op afstand

Aragorn biedt zowel systeembeheer op locatie als op afstand. Als u hebt gekozen voor een cloud-oplossing, kunnen wij uw ICT-infrastructuur volledig op afstand beheren. Hebt u uw infrastructuur in huis, dan komen we regelmatig bij u langs voor controle en onderhoud. Samen met u bepalen we hoe we het systeembeheer voor uw organisatie exact inrichten.

Service Level Agreement

Bij vragen of problemen met uw ICT-infrastructuur is het prettig dat u weet waar u aan toe bent. Daarom leggen we de afspraken die we met u maken graag vast in een Service Level Agreement (SLA). Hierin staan onder andere onze reactietijden en servicetermijnen vermeld. Doordat de afspraken van tevoren al vastliggen, kunnen we u in noodsituaties snel en efficiënt van dienst zijn.

Remote Monitoring

Van de beschikbare schijfruimte tot de verbindingen met het netwerk, de bereikbaarheid van apparaten in het netwerk en veel meer.
Met monitoring op afstand, worden vele verschillende aandachtspunten rondom uw server proactief in de gaten gehouden. Daaronder vallen bijvoorbeeld ook dagelijkse controles van de antivirus-software, back-up-checks en ‘hacker-checks’. Ook worden automatisch alle activiteiten op en rondom uw server vastgelegd. Al deze zaken, en meer, zorgen ervoor dat we altijd exact weten hoe uw ICT-infrastructuur ervoor staat.

Alle zorgen uit handen

In de visie van Aragorn moet het functioneren van uw ICT-oplossingen net zo vanzelfsprekend zijn als het feit dat er water uit de kraan komt. Door het monitoren van uw server kunnen we deze visie voor u waarmaken. Wij zorgen er graag voor dat de beveiliging, beschikbaarheid en het functioneren van uw ICT-infrastructuur voortdurend optimaal zijn. Op die manier nemen we u alle zorgen uit handen.

Proactief handelen

Het grote voordeel van het monitoren van uw server is dat wij proactief kunnen handelen en daarmee problemen kunnen voorkomen. Zien wij bijvoorbeeld dat uw beschikbare schijfruimte afneemt, dan brengen we u hiervan tijdig op de hoogte. Op die manier kunt u in alle rust beslissen of u bijvoorbeeld in extra schijfruimte wilt investeren, of dat u liever kiest voor een andere oplossing. Maar we zien het ook wanneer (internet)verbindingen niet optimaal werken, wanneer de prestaties van uw server afnemen of wanneer er iets mis dreigt te gaan met het maken van bijvoorbeeld uw back-ups. Als wij iets zien dat problemen kan veroorzaken, lossen we dit vaak al voor u op voordat u er erg in heeft. In een Service Level Agreement (SLA) leggen we graag samen met u vast welke acties wij concreet ondernemen.

Meer inzicht in uw ICT-infrastructuur

Met de monitoring van uw servers krijgt u op een eenvoudige manier meer inzicht in uw ICT-omgeving. In kwartaalrapportages koppelen we onze bevindingen en de meldingen terug, zodat we u optimaal kunnen ondersteunen en adviseren over uw ICT-infrastructuur.

Kunnen wij u verder helpen?

Onze ICT-specialisten staan voor u klaar

securityquickscan.nuNieuws
5 februari 2024

Aragorn en Protify intensiveren samenwerking voor maximale ICT-beveiliging

Protify, expert in het leveren van ondersteuning op het gebied van o.a. informatiebeveiliging en Business Continuity Management en Aragorn, specialist in ICT-infrastructuren en technische beveiligingsoplossingen, intensiveren de samenwerking om bedrijven…
Nieuws
20 oktober 2023

Gebruikt u nog steeds VPN? Er is een veiliger alternatief!

In de wereld van cybersecurity is het essentieel om uw gegevens te beschermen. Traditioneel vertrouwen organisaties op VPN (Virtual Private Network). Technologische ontwikkelingen hebben gezorgd voor een geavanceerd alternatief dat…
Sophos EMEA MSP Partner of the YearNieuws
6 juli 2023

Sophos Partner Award opnieuw bezegeling van samenwerking

Sophos Platinum Partner Aragorn ICT Dienstverlening wint de ‘EMEA MSP Partner of the Year’ award. Tijdens de Sophos Partner Roadshow in Den Haag kreeg Aragorn de award overhandigd. Een bezegeling…
Nieuws
24 februari 2023

Microsoft stopt ondersteuning van Server 2012

Per 10 oktober 2023 zal Microsoft de ondersteuning voor Server 2012(R2) beëindigen. Vanaf deze datum zijn er geen beveiligingsupdates, patches of technische ondersteuning meer beschikbaar. Risico’s van niet-ondersteunde besturingssystemen Als…