Het systeembeheer van uw ICT-infrastructuur kunt u met een gerust hart in de handen van onze specialisten leggen.

Wij zorgen ervoor dat updates en verbeteringen doorgevoerd worden, storingen snel verholpen worden en uw ICT-omgeving goed blijft functioneren.

Wat wij voor u kunnen doen?

Wij geven u graag advies over de manier waarop u nog efficiënter gebruik kunt maken van uw ICT-infrastructuur. Daarbij kijken we niet vanuit de bestaande producten, maar vanuit uw specifieke situatie. Waar heeft u met uw organisatie behoefte aan als het gaat om systeembeheer? Vanuit die vraag stellen we onze diensten op maat voor u samen.

Uw ICT-infrastructuur beter beveiligen?

Wij bieden oplossingen voor elk gebied waar ICT-beveiliging nodig is.
Laat u adviseren door onze accountmanagers.

Naar Security Diensten

Kennismaken met Microsoft 365?

Vereenvoudig ICT. Maak gebruik van de nieuwste Office Apps, scherp uw beveiliging aan en werk samen. Altijd en overal.

Meer over Microsoft 365

Opzoek naar een ICT-dienstverlener?

Een nieuwe ICT-beheerder nodig? Behoefte aan een ‘second-opinion’? Laat het ons weten. We helpen u graag.

Neem contact op

Flexibel en professioneel

Bij Aragorn weten we hoe belangrijk een goed werkende ICT-omgeving is. Als uw servers of netwerk niet goed functioneren, ondervindt u hier immers direct de nadelige gevolgen van. Daarom kunt u bij ons rekenen op een flexibele, snelle en professionele dienstverlening.

Systeembeheer op locatie of op afstand

Aragorn biedt zowel systeembeheer op locatie als op afstand. Als u hebt gekozen voor een cloud-oplossing, kunnen wij uw ICT-infrastructuur volledig op afstand beheren. Hebt u uw infrastructuur in huis, dan komen we regelmatig bij u langs voor controle en onderhoud. Samen met u bepalen we hoe we het systeembeheer voor uw organisatie exact inrichten.

Service Level Agreement

Bij vragen of problemen met uw ICT-infrastructuur is het prettig dat u weet waar u aan toe bent. Daarom leggen we de afspraken die we met u maken graag vast in een Service Level Agreement (SLA). Hierin staan onder andere onze reactietijden en servicetermijnen vermeld. Doordat de afspraken van tevoren al vastliggen, kunnen we u in noodsituaties snel en efficiënt van dienst zijn.

Remote Monitoring

Van de beschikbare schijfruimte tot de verbindingen met het netwerk, de bereikbaarheid van apparaten in het netwerk en veel meer.
Met monitoring op afstand, worden vele verschillende aandachtspunten rondom uw server proactief in de gaten gehouden. Daaronder vallen bijvoorbeeld ook dagelijkse controles van de antivirus-software, back-up-checks en ‘hacker-checks’. Ook worden automatisch alle activiteiten op en rondom uw server vastgelegd. Al deze zaken, en meer, zorgen ervoor dat we altijd exact weten hoe uw ICT-infrastructuur ervoor staat.

Alle zorgen uit handen

In de visie van Aragorn moet het functioneren van uw ICT-oplossingen net zo vanzelfsprekend zijn als het feit dat er water uit de kraan komt. Door het monitoren van uw server kunnen we deze visie voor u waarmaken. Wij zorgen er graag voor dat de beveiliging, beschikbaarheid en het functioneren van uw ICT-infrastructuur voortdurend optimaal zijn. Op die manier nemen we u alle zorgen uit handen.

Proactief handelen

Het grote voordeel van het monitoren van uw server is dat wij proactief kunnen handelen en daarmee problemen kunnen voorkomen. Zien wij bijvoorbeeld dat uw beschikbare schijfruimte afneemt, dan brengen we u hiervan tijdig op de hoogte. Op die manier kunt u in alle rust beslissen of u bijvoorbeeld in extra schijfruimte wilt investeren, of dat u liever kiest voor een andere oplossing. Maar we zien het ook wanneer (internet)verbindingen niet optimaal werken, wanneer de prestaties van uw server afnemen of wanneer er iets mis dreigt te gaan met het maken van bijvoorbeeld uw back-ups. Als wij iets zien dat problemen kan veroorzaken, lossen we dit vaak al voor u op voordat u er erg in heeft. In een Service Level Agreement (SLA) leggen we graag samen met u vast welke acties wij concreet ondernemen.

Meer inzicht in uw ICT-infrastructuur

Met de monitoring van uw servers krijgt u op een eenvoudige manier meer inzicht in uw ICT-omgeving. In kwartaalrapportages koppelen we onze bevindingen en de meldingen terug, zodat we u optimaal kunnen ondersteunen en adviseren over uw ICT-infrastructuur.

Kunnen wij u verder helpen?

Onze ICT-specialisten staan voor u klaar

Security Operations CenterNieuws
7 september 2021

Aragorn biedt klanten 24/7 beveiliging met Managed Threat Response van Sophos

Partner Case Study Aragorn & Sophos Van veel verschillende oplossingen naar specialisatie Vroeger had Aragorn veel verschillende merken in zijn assortiment. Als een klant iets anders wilde, dan werd dat…
Office 365 versus Microsoft 365Nieuws
1 september 2021

Prijsverhogingen Microsoft 365 en Office 365 diensten

Prijsverhogingen Microsoft 365 en Office 365 diensten Op 19 augustus 2021 kondigde Microsoft een prijsverhoging aan van verschillende Microsoft 365 en Office 365 diensten. De clouddiensten worden in maart 2022…
PrintNightmareNieuws
8 juli 2021

Systemen kwetsbaar door Print Spooler Lek

Systemen kwetsbaar door Print Spooler Lek Microsoft heeft een kritiek lek ontdekt in de Print Spooler Service van Windows. Door deze kwetsbaarheid kunnen Windows-systemen volledig worden overgenomen. Daarna is het…
Kaseya RansomwareNieuws
5 juli 2021

Wereldwijde ransomwareaanval gaande. Minimaal 1000 bedrijven slachtoffer

Wereldwijde ransomwareaanval gaande. Minimaal 1000 bedrijven slachtoffer Mogelijk is het u niet ontgaan dat het bedrijf Kaseya kampt met een enorme cyberaanval. Deze aanval heeft een grote impact doordat veel…