ICT Support Engineer (binnendienst)
Werk je bij Aragorn? Dan kom je terecht bij één van de betere ICT-dienstverleners van Zuid-Nederland, in een fijn team met een goede werksfeer waarbij collegialiteit voorop staat.
Wat je gaat doen:
Bij Aragorn kijken we naar jouw kennis en drijfveren. Vanuit daar kijken we welke werkzaamheden het beste bij je passen. Ben je nog junior, maar er komt een complex ticket binnen waar jij wél diepgaande kennis van hebt? Dan mag jij dat ticket afhandelen! Op deze manier helpen wij onze klanten en dagen we ook onze collega’s uit.
Als ICT Support Engineer ondersteun je klanten van Aragorn vanuit onze servicedesk. Je bent verantwoordelijk voor het aannemen, vastleggen en oplossen van vragen en incidenten die onze klanten melden. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten voor hun meldingen en probeert deze, waar mogelijk, zelf op te lossen of binnen de geldende SLA door te zetten naar de juiste collega. De diversiteit aan meldingen kan binnen komen per telefoon, e-mail, ticketing systeem of een melding betreffen uit ons monitoringsysteem. Je bent in staat om deze meldingen juist te beoordelen en te bewaken dat deze binnen de gestelde tijd behandeld worden.
Wat wij vragen:
Proactief, resultaat gericht en communicatief vaardig, dat ben jij! Wij geven jou de verantwoordelijkheid in je werk. Hierdoor ben je vrij om mee te denken en processen te verbeteren, zodat de klant iedere keer weer tevreden is en zodat jouw werk uitdagend blijft!
• Je bent proactief, resultaat gericht en communicatie vaardig;
• Je beschikt over minimaal een MBO diploma;
• Je hebt minimaal één jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
• Een rijbewijs B is een pré;
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.
Wat neem je mee:
Wij vinden het belangrijk dat je goed communiceert met zowel je collega’s als onze klanten. Kennis kun je altijd nog extra vergaren door ervaring, cursussen en opleidingen.
Wel vinden we het prettig als je bij binnenkomst kennis hebt van:
• Microsoft Windows Client besturingssystemen;
• Microsoft Office;
• Basiskennis Microsoft Windows Server oplossingen;
• Basiskennis Microsoft Exchange Server oplossingen;
• Basiskennis Netwerktopologie binnen MKB bedrijven;
• Basiskennis Microsoft Office 365;
Wat kun je verwachten:
• We moedigen je aan om het beste uit jezelf te blijven halen. (Beide eigenaren, 23 en 33 jaar werkzaam bij Aragorn, hebben (zo goed als) alle afdelingen gezien);
• Marktconform salaris o.b.v. jouw ervaring (Tot €3200,-);
• Een voltijd dienstverband van 40 uur;
• Een thuiswerkdag o.b.v. 40 uur; (Maar al onze collega’s vinden het erg gezellig op kantoor);
• Stand-by dienst, 3 keer per jaar, één week (Met zeer goede beloning);
• 24 vakantiedagen;
• Kwartaalborrels, jaarlijkse BBQ en andere bedrijfsactiviteiten.