Accountmanager (40 uur per week)
Wat wij vragen

– Je beschikt over minimaal een HBO diploma;
– Je hebt minimaal twee jaar werkervaring als accountmanager binnen een ICT organisatie met een bewezen staat van dienst;
– Je hebt een uitgebreid en aantoonbaar relevant netwerk;
– Je hebt rijbewijs B;
– Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit;
– Je bent een doorzetter en in staat om onder druk te presteren;
– Je bent een goed luisteraar en onderhandelaar;
– Je bent in staat om new business te genereren en bestaande klantrelaties te onderhouden;
– Je bent in staat om zelfstandig en in team verband te werken en om die extra stap te zetten;
– Je bent in staat om met klantinformatiesystemen (CRM) om te gaan;
– Uitstekende beheersing van de Nederlandse (Engelse) taal, zowel in woord als geschrift;
– Ervaring en kennis van ICT infrastructuren en ICT Diensten is een vereiste;
– Je kunt klantwensen vertalen naar onze oplossingen;

Daarnaast heb je commerciële ICT kennis op het gebied van:
– Dienstverlening aan MKB bedrijven (vereist)
– Netwerktopologie (vereist)
– Microsoft Server oplossingen (pre)
– VMWare virtualisatie oplossingen (pre)
– Beveiligingsoplossingen (pre)

Competenties

– Commercieel inzicht
– Communicatieve- en schriftelijke vaardigheden;
– Presentatievaardigheden (klanten/seminars);
– Representatief;
– Proactief;
– Resultaatgericht;
– Overtuigingskracht;
– Vermogen om te “scoren”;
– Innovatief.

Wat wij bieden

Aragorn biedt een dynamische en uitdagende werkomgeving waarin medewerkers worden aangemoedigd zich te ontwikkelen en verder mee te groeien met de ambities van de onderneming. Wij bieden naast een marktconform salaris prima arbeidsvoorwaarden en een voltijd dienstverband van 40 uur. Werk je bij Aragorn dan kom je terecht bij één van de betere ICT-dienstverleners van Zuid-Nederland, in een fijn team met een goede werksfeer waarbij collegialiteit voorop staat.

We hebben prachtige klanten die dagelijks een beroep kunnen doen op jouw kennis. Maar dat is nog niet alles. We hebben een platte organisatiestructuur en naast 24 vakantiedagen, onze kwartaalborrels en de jaarlijkse BBQ, organiseren we rondom de feestdagen ook nog andere leuke bedrijfsactiviteiten waar vaak nog lang over nagepraat zal worden. En heb jij suggesties voor nieuwe initiatieven en ideeën? Dan staan we daar altijd voor open. Verder voorzien we je in een leaseauto, telefoon en laptop van de zaak.

Reageren op bovenstaande vacature?

Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze vacature en wil jij een baan met toekomst? Stuur ons dan je sollicitatie inclusief CV naar:

Aragorn B.V.
T.a.v. Afdeling personeelszaken
Postbus 1881
5602 CB Eindhoven
of via e-mail: vacature@aragorn.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen we niet op prijs.