Momenteel hebben wij een openstaande vacature voor:

2e lijns ICT-helpdesk medewerker (Business Support) M/V

Als 2e lijns helpdesk medewerker ben je verantwoordelijk voor het aannemen, vastleggen en oplossen van vragen en incidenten die onze zakelijke klanten melden. Met je technische kennis, ervaring en servicegerichte instelling zorg je ervoor dat alle binnenkomende meldingen binnen de afgesproken service levels worden opgelost. Daarbij ben je in staat de diversiteit aan vragen, problemen en verzoeken van onze klanten te behandelen. Ook ben je de vraagbaak voor onze 1e lijns helpdesk medewerkers en biedt je hen ondersteuning daar waar nodig.

Wat wij vragen?

• Je beschikt over minimaal een MBO diploma
• Je hebt minimaal twee jaar werkervaring in een vergelijkbare functie binnen een ICT organisatie
• Een rijbewijs B
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift

Je hebt technische ICT kennis op het gebied van:

• Dienstverlening aan bedrijven met 2 tot 250 werkplekken (vereist)
• Netwerktopologie binnen MKB bedrijven (vereist)
• Microsoft Windows Server oplossingen (vereist)
• Microsoft Exchange Server oplossingen (vereist)
• Overige Microsoft oplossingen (pre)
• VMware virtualisatie oplossingen (pre)
• Storage oplossingen (pre)
• Beveiligingsoplossingen (pre)

Competenties

• Goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden
• Klantgericht
• Gestructureerd werken
• Representatief
• Proactief
• Resultaatgericht
• Analytisch denken
• Innovatief

Wat wij je bieden?

Aragorn biedt een dynamische en uitdagende werkomgeving waarin medewerkers worden aangemoedigd zich te ontwikkelen en verder mee te groeien met de ambities van de onderneming. Wij bieden naast een marktconform salaris prima arbeidsvoorwaarden en een voltijd dienstverband van 40 uur. Werk je bij Aragorn dan kom je terecht bij één van de betere ICT-dienstverleners van Zuid-Nederland, in een fijn team met een goede werksfeer waarbij collegialiteit voorop staat.

We hebben prachtige klanten die dagelijks een beroep kunnen doen op jouw kennis. Maar dat is nog niet alles. We hebben een platte organisatiestructuur en naast 24 vakantiedagen, onze kwartaalborrels en de jaarlijkse BBQ, organiseren we rondom de feestdagen ook nog andere leuke bedrijfsactiviteiten waar vaak nog lang over nagepraat zal worden. En heb jij suggesties voor nieuwe initiatieven en ideeën? Dan staan we daar altijd voor open.

Wij hebben een vacature voor een helpdesk medewerker

Reageren op bovenstaande vacature?

Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze vacature en wil jij een baan met toekomst? Stuur ons dan je sollicitatie inclusief CV naar:

Aragorn B.V.
T.a.v. Afdeling personeelszaken
Postbus 1881
5602 CB Eindhoven
of via e-mail: vacature@aragorn.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen we niet op prijs.