Momenteel hebben wij een openstaande vacature voor:

1e lijns ICT-helpdesk medewerker (Business Support) M/V

Als 1e lijns helpdesk medewerker ben je verantwoordelijk voor het aannemen, vastleggen en in beperkte mate oplossen van vragen en incidenten die onze zakelijke klanten melden. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze zakelijke klanten voor hun meldingen en probeert deze, waar mogelijk, zelf op te lossen of binnen de geldende SLA door te zetten naar de juiste collega. De diversiteit aan meldingen kan binnen komen per telefoon, e-mail, ticketing systeem of een melding betreffen uit ons monitoringsysteem. Je bent in staat om deze meldingen juist te beoordelen en te bewaken dat deze binnen de gestelde tijd behandeld worden.

Wat wij vragen?

• Je beschikt over minimaal een MBO diploma
• Je hebt minimaal één jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
• Een rijbewijs B is een pré
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift

Je hebt technische ICT kennis op het gebied van:

• Microsoft Windows Client besturingssystemen (vereist)
• Microsoft Office (vereist)
• Basiskennis Microsoft Windows Server oplossingen (vereist)
• Basiskennis Microsoft Exchange Server oplossingen (vereist)
• Basiskennis Netwerktopologie binnen MKB bedrijven (vereist)
• Overige Microsoft oplossingen (pre)

Competenties

• Goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden
• Klantgericht
• Gestructureerd werken
• Representatief
• Proactief
• Resultaatgericht
• Analytisch denken
• Innovatief

Wat wij je bieden?

Aragorn biedt een dynamische en uitdagende werkomgeving waarin medewerkers worden aangemoedigd zich te ontwikkelen en verder mee te groeien met de ambities van de onderneming. Wij bieden naast een marktconform salaris prima arbeidsvoorwaarden en een voltijd dienstverband van 40 uur. Werk je bij Aragorn dan kom je terecht bij één van de betere ICT-dienstverleners van Zuid-Nederland, in een fijn team met een goede werksfeer waarbij collegialiteit voorop staat.

We hebben prachtige klanten die dagelijks een beroep kunnen doen op jouw kennis. Maar dat is nog niet alles. We hebben een platte organisatiestructuur en naast 24 vakantiedagen, onze kwartaalborrels en de jaarlijkse BBQ, organiseren we rondom de feestdagen ook nog andere leuke bedrijfsactiviteiten waar vaak nog lang over nagepraat zal worden. En heb jij suggesties voor nieuwe initiatieven en ideeën? Dan staan we daar altijd voor open.

Wij hebben een vacature voor een helpdesk medewerker

Reageren op bovenstaande vacature?

Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze vacature en wil jij een baan met toekomst? Stuur ons dan je sollicitatie inclusief CV naar:

Aragorn B.V.
T.a.v. Afdeling personeelszaken
Postbus 1881
5602 CB Eindhoven
of via e-mail: vacature@aragorn.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen we niet op prijs.