Frontoffice Medewerker
Wat je gaat doen:
In deze functie ben je samen met twee directe collega’s het visitekaartje van onze organisatie. We zijn op zoek naar een spontane medewerker die een waardevolle aanvulling is voor ons familiebedrijf. Je ontvangt gasten, staat klanten telefonisch te woord en ontzorgt collega’s. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor diverse administratieve taken. Kortom; een belangrijke spil binnen de organisatie. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Contractbeheer met focus op administratieve wijzigingen;
- Het aannemen en doorverbinden van de inkomende oproepen naar de juiste collega’s;
- Het registeren van telefonische klantmeldingen en verzoeken;
- Planning van tickets voor onze Business Support afdeling;
- Diverse ondersteunende administratieve werkzaamheden.
Wat wij vragen:
- MBO werk en denkniveau;
- Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Goed kunnen luisteren en doorvragen.
Wat jouw kenmerken zijn:
- Goede communicatieve en vaardigheden;
- Klantgericht;
- Representatief;
- Nauwkeurig.
Wat wij je bieden:
Aragorn biedt een dynamische en uitdagende werkomgeving waarin medewerkers worden aangemoedigd zich te ontwikkelen en verder mee te groeien met de ambities van de onderneming. Wij bieden naast een marktconform salaris prima arbeidsvoorwaarden. Werk je bij Aragorn dan kom je terecht bij één van de betere ICT-dienstverleners van Zuid-Nederland, in een fijn team met een goede werksfeer waarbij collegialiteit voorop staat.
We hebben prachtige klanten die dagelijks een beroep kunnen doen op jouw kennis. Maar dat is nog niet alles. We hebben een platte organisatiestructuur en naast 24 vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband), onze kwartaalborrels en de jaarlijkse BBQ, organiseren we rondom de feestdagen ook nog andere leuke bedrijfsactiviteiten waar vaak nog lang over nagepraat zal worden. En heb jij suggesties voor nieuwe initiatieven en ideeën? Dan staan we daar altijd voor open.