Met ingang van 1 oktober 2019 biedt Aragorn voor haar zakelijke klanten 24×7 ICT-ondersteuning.
In geval van calamiteiten kunt u 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bij ons terecht. Onze mensen staan dag en nacht voor u klaar om spoedeisende storingen direct op te lossen. Onze 24×7 ICT-ondersteuning is een service waarbij Aragorn haar zakelijke relaties toegang geeft tot een speciaal storingsnummer.

Hoe kunt u gebruik maken van onze 24×7 ICT-ondersteuning?

Wanneer u een 24×7 servicecontract heeft afgesloten, krijgt u toegang tot het speciale storingsnummer. De dienstdoende engineers zijn tijdens hun dienst altijd telefonisch bereikbaar.

Wanneer is de 24×7 dienst interessant voor u?

Er zijn uiteenlopende redenen om te kiezen voor 24×7 ICT-ondersteuning. Zo kan het zijn dat uw bedrijfsactiviteiten vereisen dat de ICT-infrastructuur voor uw organisatie altijd beschikbaar moet zijn. Maar u kunt deze dienst ook inzetten in het geval uw eigen ICT-personeel niet in de gelegenheid is om 24×7 ondersteuning te bieden.

Geen 24×7 ICT-ondersteuning maar wel 17×5?

Is 24×7 ICT-ondersteuning net teveel voor uw organisatie? We bieden u nog een tussenoplossing. Zijn onze reguliere openingstijden te krap voor uw bedrijf maar is 24×7 ondersteuning weer net teveel? In dit geval kunnen we ondersteuning bij calamiteiten bieden van maandag t/m vrijdag van 06.00u ’s-ochtends tot en met 23.00u ’s-avonds. 17 uur per dag dus. Wilt u meer weten over onze calamiteitendiensten? Informeer bij uw accountmanager of bel ons op 040-2902800.