24x7 ICT-ondersteuning

Leestijd: 2 minuten

Met ingang van 1 oktober 2019 biedt Aragorn voor haar zakelijke klanten 24×7 ICT-ondersteuning.
In geval van calamiteiten kunt u 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bij ons terecht. Onze mensen staan dag en nacht voor u klaar om spoedeisende storingen direct op te lossen. Onze 24×7 ICT-ondersteuning is een service waarbij Aragorn haar zakelijke relaties toegang geeft tot een speciaal storingsnummer.

Hoe kunt u gebruik maken van onze 24x7 ICT-ondersteuning?

Wanneer u een 24×7 servicecontract heeft afgesloten, krijgt u toegang tot het speciale storingsnummer. De dienstdoende engineers zijn tijdens hun dienst altijd telefonisch bereikbaar.

Wanneer is de 24x7 dienst interessant voor u?

Er zijn uiteenlopende redenen om te kiezen voor 24×7 ICT-ondersteuning. Zo kan het zijn dat uw bedrijfsactiviteiten vereisen dat de ICT-infrastructuur voor uw organisatie altijd beschikbaar moet zijn. Maar u kunt deze dienst ook inzetten in het geval uw eigen ICT-personeel niet in de gelegenheid is om 24×7 ondersteuning te bieden.

Geen 24x7 ICT-ondersteuning maar wel 17x5?

Is 24×7 ICT-ondersteuning net teveel voor uw organisatie? We bieden u nog een tussenoplossing. Zijn onze reguliere openingstijden te krap voor uw bedrijf maar is 24×7 ondersteuning weer net teveel? In dit geval kunnen we ondersteuning bij calamiteiten bieden van maandag t/m vrijdag van 06.00u ’s-ochtends tot en met 23.00u ’s-avonds. 17 uur per dag dus. Wilt u meer weten over onze calamiteitendiensten? Informeer bij uw accountmanager of bel ons op 040-2902800.

24x7
Share
This